Thursday 26 May 2011

Assalamualaikum....

Dengan nama Allah yg Maha Pengasih lg Maha Penyayang..
Segala puji bgi Allah tuhan sekalian alam,
tuhan segala makhluk baik yg dibumi dan juge yg ad dilangit...
Selawat dan salam ke atas Rasul junjungan, Sayyidina AlMustafa Muhammad Ibnu Abdullah,
para ahli keluarga baginda, Khulafa Arrasyidin, Para Sahabat baginda, dan mereka2 yg m'gikuti
jejak lgkah mereka(Para Sahabat)...

aku bersyukur ke hadrat Allah subhanahu wa taala, kerana dengan izinNya dpt jugok aku buat blog
ni, walaopom lame doh aku nok buat sbenorny, tapi baru ari ni, dpt dilaksanakan hasrat hati ini...
Alhamdulillah....

sekadar pengenalan utk blog ni..
aku buat (menulis) di blog ni hanyalah utk bercakap psl diri aku, keluarge, saeng2, kawan2 dan ape2
saje bende yg aku rase nok taip... so, kalu rase xpuah ati kabo r... kite settle lallu..
gane nok settle??!! kite cite blakang r...

So, kalu ad saloh silap lps ni, arap kabo r... kalu dop kabo, dop tau plop mane saloh...
Till next time, then...
Wallahu a'lam... 

No comments: